混乱邪恶
各种懒癌复发
污力涛涛,只是自娱自乐
社恐话废´_>`

Hide and Seek - Lizz Robinett

看到暴虐迅猛龙和梅茜在卧室周旋的片段时,瞬间想到这首歌,十分应景
小姐姐声线贼棒,超好听!!
强推! ​​​

歌词如下(来源百度
        Ding dong, I know you can hear me,

  叮咚,我知道你能够听到我

  open up the door, I only want to play a little

  打开门吧,我只是想和你玩玩

  Ding dong, you can't keep me waiting,

  叮咚,你不能一直让我等

  it's already too late for you to try and run away

  对你来说尝试逃跑已经太晚了

  I see you through the window

  我透过窗户看到你了哦

  Our eyes are locked together

  我们的眼睛锁定在了一起

  I can sense your horror

  我能够感觉到你的恐惧

  Though I'd like to see it closer

  可是我想更近地看看

  Ding dong, here I come to find you,

  叮咚,我来找你了哦

  hurry up and run, let's play a little game and have fun

  快跑,让我们玩一个小游戏吧

  Ding dong, where is it you've gone to,

  叮咚,你去了哪儿呢

  do you think you've won,

  你认为你已经赢了吗

  our game of hide and seek has just begun

  我们的游戏只不过刚刚开始

  I hear your footsteps

  我听到了你的脚步声

  Thumping loudly through the hallways

  走廊里传来咚咚的响声

  I can hear your sharp breaths

  我能听到你急促的呼吸声

  You're not very good at hiding

  你真的很不擅长藏啊

  Just wait, you can't hide from me, I'm coming

  等着吧,你是逃不掉的,我来了

  Just wait, you can't hide from me, I'm coming

  等着吧,你是逃不掉的,我来了

  Just wait, you can't hide from me, I'm coming

  等着吧,你是逃不掉的,我来了

  Just wait, you can't hide from me

  等着吧,你是逃不掉的

  Knock knock, I am at your door now,

  咚咚,我在你门前了哦

  I am coming in, no need for me to ask permission

  我进来了哦,我不必得到你的许可

  Knock knock, I'm inside your room now,

  咚咚,我在你屋子里了哦

  where is it you've hid, our game of hide and seek's about to end

  你藏在哪里了呢,我们的游戏快要结束了

  I'm coming closer

  我来得更近了哦

  Looking underneath your bed but

  望向你的床下

  You're not here, I wonder

  但是你不在这里,我想知道

  Could you be inside the closet?

  你会在壁橱里面吗

  Ding dong, I have found you

  叮咚,我找到你了哦

  Ding dong, you were hiding here

  叮咚,你藏在这里啊

  Now you're it

  现在你输了

  Ding dong, finally found you dear

  叮咚,终于找到你了,亲爱的

  Now you're it

  现在你输了

  Ding dong, looks like I have won

  叮咚,看起来我赢了

  Now you're it

  现在你输了

  Ding dong, pay the consequence.

  叮咚,付出代价吧

评论(1)
热度(52)
  1. 共3人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据

© 极地姜 | Powered by LOFTER